پایدار موزیک

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش با نام حوری بهشتی

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش با نام حوری بهشتی

  • دانلود آهنگ جدید سعید آسایش با نام حوری بهشتی

    دانلود آهنگ سعید آسایش به نام حوری بهشتی با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Saeed Asayesh Called Hooriye Beheshti

    ترانه: شیما جوادی ؛ آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: سهیل هایدن

    دانلود آهنگ جدید سعید آسایش در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ سعید آسایش با نام حوری بهشتی

    باز داره بارون میاد اون داره آروم میاد
    دل از تو سینم آره باز داره بیرون میاد
    یه قلب حساس دارم خیلی بهت وسواس دارم
    وقتی هستی پیشم آره با تو حس پرواز دارم
    با تو حس پرواز دارم با تو حس پرواز دارم
    یه دنیا دنیا دوست دارم چو دریا دریا دوست دارم
    چه حرفا حرفا با هم زدیم یجور خاصی دوست دارم
    یه دونه عشقی حوری بهشتی یه دونه عشقی حوری بهشتی
    چشمای خوشگل شهلای تو برنگ شرابِ لب های تو
    چه پاکِ معبد دستای تو عاشقم عاشقِ شیدای تو
    یه دونه عشقی حوری بهشتی یه دونه عشقی حوری بهشتی


    باز داره بارون میاد اون داره آروم میاد
    دل از تو سینم آره باز داره بیرون میاد
    یه قلب حساس دارم خیلی بهت وسواس دارم
    وقتی هستی پیشم آره با تو حس پرواز دارم
    با تو حس پرواز دارم با تو حس پرواز دارم
    یه دنیا دنیا دوست دارم چو دریا دریا دوست دارم
    چه حرفا حرفا با هم زدیم یجور خاصی دوست دارم
    یه دونه عشقی حوری بهشتی یه دونه عشقی حوری بهشتی
    چشمای خوشگل شهلای تو برنگ شرابِ لب های تو
    چه پاکِ معبد دستای تو عاشقم عاشقِ شیدای تو
    یه دونه عشقی حوری بهشتی یه دونه عشقی حوری بهشتی


    یه دنیا دنیا دوست دارم چو دریا دریا دوست دارم
    چه حرفا حرفا با هم زدیم یجور خاصی دوست دارم
    یه دونه عشقی حوری بهشتی یه دونه عشقی حوری بهشتی
    چشمای خوشگل شهلای تو برنگ شرابِ لب های تو
    چه پاکِ معبد دستای تو عاشقم عاشقِ شیدای تو
    یه دونه عشقی حوری بهشتی یه دونه عشقی حوری بهشتی

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی