پایدار موزیک

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

دانلود آهنگ جدید شاهین پوراحمد بازم من

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید شاهین پوراحمد بازم من با بالاترین کیفیت موجود از تو آهنگ

  • دانلود آهنگ جدید شاهین پوراحمد بازم من با بالاترین کیفیت موجود از تو آهنگ

    دانلود آهنگ جدید شاهین پوراحمد بازم من
    دانلود آهنگ جدید و بسیار خاص و شنیدنی شاهین پوراحمد به نام بازم من با بالاترین کیفیت موجود از تو آهنگ
    دانلود آهنگ بازم من با لینک پر سرعت به همراه پخش آنلاین موزیک و متن این ترانه
    متن شعر و ملودی: سمیر ، تنظیم و میکس و مستر قطعه : مانی قربانی
    Downloade Ahange Jadide Shahin Pourahmad Be Esme Bazam man

    Shahin Pourahmad Bazam man دانلود آهنگ جدید شاهین پوراحمد بازم من

    ^^^^^^^ [♩♬♫♪♭] ^^^^^^^

    متن آهنگ شاهین پوراحمد بازم من

    ^^^^^^^ بازم من که بدون تو نمیخوابه این شب ها
    تصویرتو میبینه هنوزم میره هر جا
    دلتنگ تو میشه توی هر ثانیه اما
    ^^^^^^^ تو انگار نه انگار انگار نه انگار
    بازم رفتی و من موندم و باز خالیِ دستم
    از خودم گذشتم تا باشی راضی تو از من
    ولی هر دفعه بازم توی این بازی شکستم
    ^^^^^^^ صد بار نه یک بار صد بار نه یک بار
    بازم رفتی و من موندم و این حال و روز
    هر شب به تو فکر میکنم اما هنوز
    ^^^^^^^ ای کاش که فراموش بشه عشقت یه روز
    اما نه ای وای اما نه ای وای
    هر ثانیه فکر میکنه دل پیشتم
    ^^^^^^^ ازم دوری و حس میکنه نزدیکتم
    پس کی از این احساس دلم میشه کم
    ای وای صد ای وای
    ^^^^^^^
    ^^^^^^^
    آسون نیست از تو دل کندن آروم نیست
    ^^^^^^^ دلم این روزا واست
    میمیره ولی حسی توی حرفامون نیست
    بگو کی بودم توی این سال ها واست من
    چه زود یادت رفت منو اما بازم من
    ^^^^^^^ که به پات موندم با اینکه بازندم
    اما بازم من اما بازم من
    بازم رفتی و من موندم و این حال و روز
    هر شب به تو فکر میکنم اما هنوز
    ^^^^^^^ ای کاش که فراموش بشه عشقت یه روز
    اما نه ای وای اما نه ای وای
    هر ثانیه فکر میکنه دل پیشتم
    ازم دوری و حس میکنه نزدیکتم
    ^^^^^^^ پس کی از این احساس دلم میشه کم
    ای وای صد ای وای

    شاهین پوراحمد بازم من

    دانلود همه آهنگهای شاهین پوراحمد
    ^^^^^^^ [♩♬♫♪♭] ^^^^^^^

    دانلود آهنگ جدید شاهین پوراحمد بازم من منتشر شده از رسانه اینترنتی تو آهنگ

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۴
  • ۲۳۰ نمایش
  • Cool Master

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی